Solnedgång

Har fotat lite solnedgång ikväll. Kallt som fan men vad gör man inte för fina bilder?
Ska försöka lägga in bilder när jag orkar, har tid, vill, har lust och allt sånt...
Nu slötittar jag lite på TV, känner mig riktigt trött. Så skönt att vara ledig imorn, då blir det att åka iväg och köpa ett objektiv på morgonen. Efter att jag betalat lite räkningar. Telefon och Internet, fyfan vad Telia är dyr.
Ikväll blir det förmodligen något gott snacks och någon film som jag somnar till. Ska försöka få in lite fotojobb nu tänkte jag. Har även varit i kontakt med några fotografer i Växjö för att prata om jag kan få vara med dem som fotoassistent eller typ lärling. Vissa hade helt fult och vissa kunde inte ta emot och några bad mig återkomma då deras nuvarande inte har bestämt sig om dem ska vara kvar eller inte. Kanske man skulle hota dem lite? Skicka något brev eller något sånt? Vad tror ni?

Puss

Kommentarer

Lämna spår efter dig här nere...
Den som gör reklam i bloggen kommer jag personligen mailbomba
eller skriva taskiga och otrevliga kommentarer. Inte en kommentar
utan flera hundra så passa er för att göra reklam i min blogg! :


Vad ska vi kalla dig?:
Jag är en stalker

E-postadress: (fyller du inte i spammar vi dig!)

Var hittar vi dig?:

Kommentarer, hot, spam, ris, ros och annat tas tacksamt emot här:

Trackback
RSS 2.0