Natt igen

Förra inlägget jag skrev var det för att välkomna natten. Det var en fredag. Nu är det en lördag. Och det är dags att välkomna natten ännu en gång. En tråkig helg. Men skööönt att få cash istället för att göra av med dem. Blir att köpa ett nytt objektiv till veckan. Ska upp på en fotoresa till Norrbotten över helgen. En liten fotoweekend kan man väl säga. Lite naket, lite naket och ännu mer naket. Svart/vita bilder tror jag det blir. Det känns så mycket mer spännande, lustfyllt, fantasifullt och så vidare. Mycket häftigare bilder. Mer sensuellt blir det. Nä nu blir det att ta block, penna och spåna lite idéer till en företagsidé som jag har fått... Mer om det kommer nog i denna blogg snart.

N A T T

Kommentarer

Lämna spår efter dig här nere...
Den som gör reklam i bloggen kommer jag personligen mailbomba
eller skriva taskiga och otrevliga kommentarer. Inte en kommentar
utan flera hundra så passa er för att göra reklam i min blogg! :


Vad ska vi kalla dig?:
Jag är en stalker

E-postadress: (fyller du inte i spammar vi dig!)

Var hittar vi dig?:

Kommentarer, hot, spam, ris, ros och annat tas tacksamt emot här:

Trackback
RSS 2.0