Det. Går. Så. Mycket. För. Sakta.

Allting går så sakta hela tiden. Tror jag har för dåligt Internet, det går för sakta. För. Sakta. Går. Det.

Vad gör ni annars då?

Vill fota hela dagen, har nog tagit över 1.000 bilder sen jag köpte kameran i tisdags.
Det går bra nu. Ska jag bara hitta någon som vill stå modell också...

Blir förmodligen inget dumt filmklipp idag, inte ens YouTube laddar klart innan jag tappar tålamodet och stänger ner.

Nehe, nu blir det bibblan som gäller. Tar nog fan cykeln ner dit. Hitta lite inspiration i tidningar och böcker till poser för de eleganta damer som jag ska fota.

Bingo, Here I Come!





Eller NOOOOOOOOOOOOOOT!

See Yaa Laater
Löööv aaand Piiis

Kommentarer
Postat av: matildalala

Haha ja verkligen, tusen tack ;D visst är de :)

2010-03-04 @ 16:38:23
URL: http://qwentus.blogg.se/

Lämna spår efter dig här nere...
Den som gör reklam i bloggen kommer jag personligen mailbomba
eller skriva taskiga och otrevliga kommentarer. Inte en kommentar
utan flera hundra så passa er för att göra reklam i min blogg! :


Vad ska vi kalla dig?:
Jag är en stalker

E-postadress: (fyller du inte i spammar vi dig!)

Var hittar vi dig?:

Kommentarer, hot, spam, ris, ros och annat tas tacksamt emot här:

Trackback
RSS 2.0